vr 13 juli. Pyjamadagje met toch nog zon - Reisverslag uit Cortina d'Ampezzo, Italië van Bas en Peet op reis... - WaarBenJij.nu vr 13 juli. Pyjamadagje met toch nog zon - Reisverslag uit Cortina d'Ampezzo, Italië van Bas en Peet op reis... - WaarBenJij.nu

vr 13 juli. Pyjamadagje met toch nog zon

Door: B en P

Blijf op de hoogte en volg Bas en Peet op reis...

13 Juli 2012 | Italië, Cortina d'Ampezzo

Vandaag begon de dag met... Regen.. Zou je niet verwachten hier in de bergen zeg. Oh ja, toch wel. Ik dacht een prima pyjamadagje. Maar een zeker iemand had bedacht vanaf de camping hardlopend naar de passo de Falzarego te gaan. Nou wat dacht je van met de bus terug naar beneden?
Enfin, na een droge periode van toch zeker 30 min ben ik toch maar samen met Eend naar boven gekrabbeld om het verzopen katertje op te pikken. Vergezeld met droge kleding en goeie moed. Ter plekke bleek aan de andere kant van de berg het zonnetje te stralen. Eerst een lekkere cappuchino en daarna een rondje noordwaards gemaakt (zie tomtom) en nog het nodige gezien. Eenmaal retour thuis (want thuis is waar de tent staan) bleek het droog!
Na wat weersberichten gegoogeled te hebben een camping op de landtong in Venetie uitgezocht. Blijkt, na bellen, dat er plek is voor ons in de herberg en.... dat morgen het Festa del Redentore begint !!
Soms zit het leven mee..... Andiamo!!

Oh ja, en voor een ander zeker iemand in Nederland, Prettige verjaardag morgen !!!

• 13 Juli 2012 - 18:55

Bart:

Weg met de regen, lang leven de Festa.
    Veel plezier!

• 13 Juli 2012 - 18:58

M:

Nemen jullie er morgen ook een borrel op! Dank jullie wel!

• 13 Juli 2012 - 23:18

Jayce:

Remember Both and bear is cute !

• 14 Juli 2012 - 10:31

Martijn:

Jammer van het weer inderdaad. Heeft Bas net een mooi nieuw motortje in de eend gaat ie alsnog lopen???
    Wat klopt hier niet?

• 14 Juli 2012 - 21:29

Viola:

Wow, feest in Venetie! Veel plezier!

• 16 Juli 2012 - 08:35

Patrick Z:

Ziet er goed uit Bas, zo'n coupe zure regen!
    Leuk om jullie zo af en toe is te volgen!
    Veel plezier samen en op naar de zon!!