Oudejaarsavond 2014 en de dag ervoor. - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Bas en Peet op reis... - WaarBenJij.nu Oudejaarsavond 2014 en de dag ervoor. - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Bas en Peet op reis... - WaarBenJij.nu

Oudejaarsavond 2014 en de dag ervoor.

Door: Peet en Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas en Peet op reis...

31 December 2014 | Zuid-Afrika, Hermanus

30 december
Onderweg in de stromende regen via plaatsje Swellendam. U leest het goed, met een W. Prachtige oud Hollandsche boerderijen, het zou zo Noord-Holland oid kunnen zijn, maar alleen kloppen de hoge vreemde bomen en kolibrietjes niet.
De koffie was er in elk geval van Italiaanse kwaliteit, lekker na het meestal gebruikelijke slootwater.

Hermanus. Wat een verademing na Knysna aka Salou/Zandvoort aan de zee. Ook toeristisch maar luw en vriendelijk. Authentieke oude huisjes en een walvismuseum. Das fijn aangezien wij natuurlijk een periode hebben uitgekozen dat de laatste grote jongen op een week of wat geleden voorbij gecruised is.

New Years Eve 2014 !

Resultaat van vandaag, lekker gevaren maar alleen een great white gezien vanuit de verte. Helaas geen foto om het te bewijzen. Wel een hele kolonie zeeleeuwen en een baby-zeeleeuwtje terug uitgezet richting mama... Schattig !
Daarna een hotelkamer upgrade geritseld zodat wij nu ook zeezicht hebben !
Hopelijk is hier vandaan ook het vuurwerk goed te zien op de stranden en kliffen om ons heen.
Fles bubbels is gekocht die nu koud ligt in de wasbak.
Nu maar hopen dat we het wakker houden !

Vanavond na zonsondergang wederom heerlijk vis gegeten, met natuuuurlijk sushi als voorgerecht. Oudejaarsavond zou anders niet hetzelfde zijn ;-))

Als we zo, met dit magnifieke uitzicht op de oceaan, de rekening opmaken van 2014, dan kunnen we wel stellen dat er een hoop is gebeurd dit jaar.
Leuke dingen, maar ook verdrietige.
Er was nieuw leven, maar helaas moest er ook afscheid genomen worden van sommigen.
Nieuwe levensfases en situaties gaan in.

Er waren een hoop leuke tripjes en vakanties maar bovenal, we zijn nog steeds gezond !!
Met andere woorden, Viva la Vie, tis tenslotte maar 1 keer !

Allemaal een gelukkig nieuw jaar en een heel erg gezond en liefdevol 2015 ....

ps. De vuurwerk foto's loaden we later up....

• 31 December 2014 - 21:12

Yvonne:

Mooi gezegd! De straat is al lekker rood hier, met de zeer gewaardeerde hulp van jullie neefjes. Geniet van oudjaarsavond, voor jullie iets dichterbij geloof ik dan voor ons. Proost! xx

• 31 December 2014 - 21:14

Willem:

Petra / Bas,
    Jullie een hele fijne en goede jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2015 toegewenst. Zorg dat je geniet. Doen wij het deze jaarwisseling het een keer zonder carbid.
    Groet de Pootjes.

• 31 December 2014 - 21:28

Bas En Peet Op Reis... :

Ja wij gaan er een uurtje eerder voor !
    We hebben nu zelfs op tv de bvn zender gevonden Jaaroverzicht met Ivo Niehe... Ook weer grappig....
    Succes in de straat ! Geef ons Videl een dikke knuffel om 00:00 uur !!!

• 01 Januari 2015 - 17:39

Sjaak:

Enjoy life en een goed 2015 toegewenst

• 01 Januari 2015 - 22:00

Miriam:

Jaaaaaa hoor; jullie wel sushi -:))))